Я, всеки да си кара с каквото си е наумил - аз съм свалил от колата 100 амперов акумулатор на 8,5 г., в книгата е написан такъв и такъв съм сложил.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Как се сменя акумулатора на 166
Collapse
X
-
Хаха сега проверих по Аутодата 9-ката я дават със 60Аh това италианец на снимка да видиш шамар трябва да му ударишСериозно - и двете са си за акумулатори около 70Аh не се вдетинявайте по книжки човек трябва и да разсъждава малко. Самия факт, че на всички бензинови са дали 70 без оглед на нищо, а след няколко години са дали 100 какво ви говори? Шестаци, туинспаркове всичко в един кюп - тъпо.
sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеДа се беше зачел някой и за стартовия ток, който трябва да е минимум 800А.sigpic
156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
"Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"
Comment
-
Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщениеАко имаш голям акумулатор и алтернатора не може да го зарежда пак няма смисъл.Не винаги по големия акумулатор е по добре... Аз на 2,4-ката 156 съм с Бош силвър 74/760, стария Exide дето не си знае годините беше 72... но пък моя е отпред
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
И без да разбирам колкото ecotronic, ще ти кажа, че "загуба" има (най-малкото тоя кабел има съпротивление, което е правопропорционално на дължината на проводника)...
Аз пък си мисля, че просто тия от "Джонсън" са почнали да правят и "Варта" с еФтинджос китайски компоненти и да се хеджират са обявили 100Ah, един вид тоя боклук дето на него пише 100, трябва да дава поне към 65-70 реално...
Comment
-
Ако всичко е наред загубата е почти незначителна При мен динамото ми дава 14.10v ток а до акумулатора ми достига 14.07v Мисля че това изобщо не е проблем а и не съм сигурен че колите с акумулатор отпред няма да имат никаква загубаALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща
Comment
-
Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщениеЯ, всеки да си кара с каквото си е наумил - аз съм свалил от колата 100 амперов акумулатор на 8,5 г., в книгата е написан такъв и такъв съм сложил.Alfa Romeo is a wonderful way of life!
Comment
-
Както каза Иво, съпротивлението на кабела е право пропорционално на дължината му. Ако 1 метър кабел с някакво сечение има някакво съпротивление, кабел с дължина 2 метра ще има двойно по-голямо съпротивление (ако сечението е еднакво).
От друга страна - колкото по-голямо съпротивление на кабела - толкова по-големи загуби по него.
Пример:
Ако стартерът е свързан с акумулатора с кабел със сечение 50 кв. мм и дължина 1 метър, в момент на палене (ако стартовият ток е 500 ампера), около 90 вата ще се отдадат като топлина от кабела и ще греят вселената.
Ако акумулаторът е в багажника и кабелът е 4 пъти по-дълъг, и загубите ще са приблизително 4 пъти повече.
Всичко това без да броим и загубите по шасито, тъй като и минусовият проводник е далеч от консуматора.
В момент в който не се ползва стартерът, това че акумулаторът се намира в багажника не е от съществено значение.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВ момент в който не се ползва стартерът, това че акумулаторът се намира в багажника не е от съществено значение.Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
sigpic
Comment
-
Здравейте, имам проблем със свалянето на акумулатора си. Проблемът е, че планката, която го държи отгоре да не мърда, не се извърта, както е показано на картинката в първия пост, ами си е неподвижен Г-образ. Не мога да махна въпросната планка, а от там и акумулатора.
Comment
-
В основата на планката има един болт М8, който я държи за пода на багажника. Поразбутай тапицериите и ще го видиш. Развий го и така ще свалиш вертикалната част от конзолата. Хоризонталната се повдига нагоре и акумулаторът излиза.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВ основата на планката има един болт М8, който я държи за пода на багажника. Поразбутай тапицериите и ще го видиш. Развий го и така ще свалиш вертикалната част от конзолата. Хоризонталната се повдига нагоре и акумулаторът излиза.
При мен не се извърта по този начин.
Comment
Comment