Известие

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя акумулатора на 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Я, всеки да си кара с каквото си е наумил - аз съм свалил от колата 100 амперов акумулатор на 8,5 г., в книгата е написан такъв и такъв съм сложил.
    Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
    Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
    sigpic

    Comment


    • #62
      Хаха сега проверих по Аутодата 9-ката я дават със 60Аh това италианец на снимка да видиш шамар трябва да му удариш Сериозно - и двете са си за акумулатори около 70Аh не се вдетинявайте по книжки човек трябва и да разсъждава малко. Самия факт, че на всички бензинови са дали 70 без оглед на нищо, а след няколко години са дали 100 какво ви говори? Шестаци, туинспаркове всичко в един кюп - тъпо.
      sigpic
      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

      Comment


      • #63
        Да се беше зачел някой и за стартовия ток, който трябва да е минимум 800А.
        Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
        Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
        Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
        sigpic

        Comment


        • #64
          Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
          Да се беше зачел някой и за стартовия ток, който трябва да е минимум 800А.
          Не бе 1200 трябва да е .. моята как пали от четвърт 2г с 550 сигурно е някаква дефектна. Не е лошо да е голям акумулатора все пак, ако ти свърши бензина може да се придвижваш на стартер
          sigpic
          156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
          "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

          Comment


          • #65
            Ако имаш голям акумулатор и алтернатора не може да го зарежда пак няма смисъл.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #66
              Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
              Ако имаш голям акумулатор и алтернатора не може да го зарежда пак няма смисъл.
              Мене това също ми е главния въпрос Не винаги по големия акумулатор е по добре... Аз на 2,4-ката 156 съм с Бош силвър 74/760, стария Exide дето не си знае годините беше 72... но пък моя е отпред
              156 2.4JTD 136+ PS

              Comment


              • #67
                Това, че акумулатора е отзад не мисля, че води до загуби по кабела, все пак не е в съседната стая, някой който разбира от електричество може да ги изчисли.
                Не всички, които се скитат, са изгубени.

                Comment


                • #68
                  И без да разбирам колкото ecotronic, ще ти кажа, че "загуба" има (най-малкото тоя кабел има съпротивление, което е правопропорционално на дължината на проводника)...

                  Аз пък си мисля, че просто тия от "Джонсън" са почнали да правят и "Варта" с еФтинджос китайски компоненти и да се хеджират са обявили 100Ah, един вид тоя боклук дето на него пише 100, трябва да дава поне към 65-70 реално...

                  Comment


                  • #69
                    Ако всичко е наред загубата е почти незначителна При мен динамото ми дава 14.10v ток а до акумулатора ми достига 14.07v Мисля че това изобщо не е проблем а и не съм сигурен че колите с акумулатор отпред няма да имат никаква загуба
                    ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от old alfist Покажи съобщение
                      Я, всеки да си кара с каквото си е наумил - аз съм свалил от колата 100 амперов акумулатор на 8,5 г., в книгата е написан такъв и такъв съм сложил.
                      +1 и при мен беше същата работа 100 амперов оригинален Алфов ексайд на същите години те наште беха наборки
                      Alfa Romeo is a wonderful way of life!

                      Comment


                      • #71
                        Както каза Иво, съпротивлението на кабела е право пропорционално на дължината му. Ако 1 метър кабел с някакво сечение има някакво съпротивление, кабел с дължина 2 метра ще има двойно по-голямо съпротивление (ако сечението е еднакво).
                        От друга страна - колкото по-голямо съпротивление на кабела - толкова по-големи загуби по него.
                        Пример:

                        Ако стартерът е свързан с акумулатора с кабел със сечение 50 кв. мм и дължина 1 метър, в момент на палене (ако стартовият ток е 500 ампера), около 90 вата ще се отдадат като топлина от кабела и ще греят вселената.
                        Ако акумулаторът е в багажника и кабелът е 4 пъти по-дълъг, и загубите ще са приблизително 4 пъти повече.
                        Всичко това без да броим и загубите по шасито, тъй като и минусовият проводник е далеч от консуматора.
                        В момент в който не се ползва стартерът, това че акумулаторът се намира в багажника не е от съществено значение.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          В момент в който не се ползва стартерът, това че акумулаторът се намира в багажника не е от съществено значение.
                          За съжаление се ползва стартера, а зимно време ефекта се мултиплицира.
                          Alfa Romeo 146 1.6 TS '97
                          Alfa Romeo 166 2.0 TS '02
                          Alfa Romeo GT 1.9 JTD '05
                          sigpic

                          Comment


                          • #73
                            Здравейте, имам проблем със свалянето на акумулатора си. Проблемът е, че планката, която го държи отгоре да не мърда, не се извърта, както е показано на картинката в първия пост, ами си е неподвижен Г-образ. Не мога да махна въпросната планка, а от там и акумулатора.

                            Comment


                            • #74
                              В основата на планката има един болт М8, който я държи за пода на багажника. Поразбутай тапицериите и ще го видиш. Развий го и така ще свалиш вертикалната част от конзолата. Хоризонталната се повдига нагоре и акумулаторът излиза.


                              159 1.8 MPI
                              166 2.0 TS (ex)

                              Comment


                              • #75
                                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                                В основата на планката има един болт М8, който я държи за пода на багажника. Поразбутай тапицериите и ще го видиш. Развий го и така ще свалиш вертикалната част от конзолата. Хоризонталната се повдига нагоре и акумулаторът излиза.
                                Развивам го този болт- с ключе 13. За него ли ми говориш, че това М8 не ми говори нищо? След като го развия планката се мести и акумулатора може да се движи сбободно настрани (примерно), но не мога да да извърша ето това действие:


                                При мен не се извърта по този начин.

                                Comment

                                Working...
                                X